torsdag, november 02, 2006

Ctrl Z

MITT LIV
Väntar på fiskgratängen i ungnen - 45 minuter 225 grader, ja Findus med dillsmak. Ingen middagsmat med stil direkt - men vad gör man?
Sjukt jobbig kväll igår med bilagan till Frölundas match mot Brynäs (2-2). Fotografer som inte kan döpa sina bilder ordentlig i tron att deras jobb är de enda jag får in står inte högt i kurs - aldrig när ögonen går i kors. Drömde i natt att jag sov på ett gigantiskt Quarkdokument och att jag var tvungen att hålla mig raklång i den ena spalten. Sov med andra ord raklång och var stel som en pinne när jag vaknade. Vissa dagar går det så långt att om jag spiller eller tappar nått tänker jag bara "ctrl z". Jag känner mig gigantiskt bakfull - snart är väl den där förbannade gratängen klar. Veckans tips måste uppdaters - kör till slutomgången av allsvenskan. CU later.